最近網誌常常再換歌曲,,

因為阿。。。

真的是有太多好聽的歌了>"<

呵呵~

現在放上歌詞來囉!!可以邊聽邊唱‥(嘿嘿)




莫文蔚-Candy Kiss↓



曲 : 日向大介 (Daisuke Hinata) 詞 : 李焯雄


放肆的高聲叫 我快要融化掉

心狂飆 甜蜜正在持續燃燒

And Baby all My Candy Kisses

I Give Them To You

Oh 我的愛為你發燒



不得了 誰比你更重要

你眉毛一挑世界地動天搖

And Baby All My Candy Kisses

I Give Them To You

Oh 我的心為你在跳



你一點驕傲 就把我套牢

剛剛好 不多不少你把我迷倒

好想被你擁抱 頭腦暫時拋錨

快要失焦 暈眩又美妙



我不知道 好像驚嘆號

吻得好 席卷一場甜美風暴

And Baby All My Candy Kisses

I Give Them To You

Oh 我的愛為你發燒



It's Just The Way You Make Me Feel

Yes It's Just The Way You Make Me Feel

It's Just The Way You Make Me Feel




Tie a yellow ribbon around the old oak tree 繫條黃絲帶在老橡樹上



I'm coming home, I've done my time

Now I've got to know what is and isn't mine

If you received my letter

Telling you I'd soon be free

Then you'll know just what to do

If you still want me, if you still want me



Tie a yellow ribbon around the old oak tree

It's been three long years

Do you still want me

If I don't see a ribbon around the old oak tree

I'll stay on the bus, forget about us

Put the blame on me

If I don't see a yellow ribbon around the old oak tree



Bus driver, please look for me

Cause I couldn't bear to see what I might see

I'm really still in prison

And my love she holds the key

Simple yellow ribbon what I need to set me free

I've wrote and told her please



Now the whole damn bus is cheering

And I can't believe I see

A hundred yellow ribbons around the old oak tree






中文歌詞↓

我的刑期已滿,正要趕路回家

我必須知道那些東西還屬於我

若妳收到了我的信

告訴妳我將重獲自由

那麼,妳知道該怎麼做

如果妳還要我的話



在老橡樹上繫條黃絲帶

漫長的三年過去了

妳還要我嗎

如果我看見老橡樹上沒有黃絲帶的話

我會留在巴士上,忘了我倆的過去

責怪我自己

如果我看見老橡樹上沒有黃絲帶的話



司機,請幫我看一下

因為我無法忍受即將看到的

我其實仍在牢中

只有吾愛握有鑰匙

我需要的僅是黃絲帶,即可將我釋放

我已寫信告訴過她



現在整車的乘客都在歡呼

我無法相信我所看到的--------

老橡樹上掛滿了上百條的黃絲帶!




會放『Tie a yellow ribbon around the old oak tree』

也是因為之前2年級時英文歌唱比賽我們班唱的!

印象很深刻呢

真的很好聽唷!!

也多虧那首歌和我們整班的努力‧‧

得到了第2名

哈哈!!回想起還真高興呢>v<///




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 doana81722 的頭像
    doana81722

    巧玲和綺夢是好朋友ˇˇ

    doana81722 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()